torsdag 10. april 2014

Kollasjer med tema fra stilhistorie


Oppgaven var og lage 2 digitale kollasjer med tema fra ulike stilhistorier. Jeg valgte og bruke Rennesansen og Rokokko fordi det var de stilhistoriene som jeg var mest interessert i. Vi skulle ha med 7 bilder fra vær stilhistorie og det kunne være hva som helst bare det gikk innenfor stilhistorien. Vi kunne velge og ha en bakgrunn som f.eks en skog eller en himmel som jeg har valgt. 


Ferdig produkt. 

Renessansen
Rokokko



Egenvurdering
Denne oppgaven her var ganske spennende og jeg lærte mye mer i Photoshop enn hva jeg kunne fra før. Jeg likte bilde mitt fra Rokokko. Det bilde ble jeg mest fornøyd med, siden jeg fikk mer effekt inn i det bilde og det ser mer naturlig ut. Jeg kunne godt ha tenkt meg og hatt en sånn oppgave til, fordi dette er noe jeg liker veldig godt og holde på med.
















Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar