onsdag 19. mars 2014

Skrift - T-skjorte trykk

Oppgave;
Bruk ulike papirtyper, redskaper og materialer til og skrive et valg ord/dikt/bokstav mange ganger.
Her er mitt prøve ark. Det var ganske spennende og få se hvordan papiret reagerer, og hvordan effekt den har.





Oppgave:
Overføring til t-skjorte med transfer-ark.

Vi brukte veldig mye tid til og teste mønster og finne den skriften jeg ville ha.
Her er noen av prøvene.






































FERDIG PRODUKT






















Det vi gjorde var og skrive ut motivet på transfer-ark og klippet rundt det jeg ville ha med som motiv.
Jeg begynte og stryke på motivet. Deretter ventet jeg til det ble kalt til å ta av transfer-arket.


Egenvurdering:
Jeg valgte motiv ganske tidlig og jeg bestemte meg at det var det jeg ville ha. Fordi det er ''Metallica'' tegn. Og bakgrunnen er litt ''streket''. Jeg vet ikke helt hvordan jeg skal forklare det, men den går ilag med t-skjorten. Når jeg strøk på motivet ble det ikke festet ordentlig så jeg måtte stryke igjen og det ble ikke helt som forventet. Det ble litt papir igjen på t-skjorten som satte seg fast, men det går forhåpentlig bort i vask. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar